MENGAPA MINYAK ARGAN TERPILIH DALAM FORMULASI ARYZA CHIA MIRACLE OIL?

MENGAPA MINYAK ARGAN TERPILIH DALAM FORMULASI ARYZA CHIA MIRACLE OIL?


HANYA KERANA KAMI SANGAT MENGHARGAI DAN MENGKAGUMI RAHSIA/PETUA KECANTIKAN WANITA TURUN TEMURUN RIBUAN TAHUN DAHULU...TAK KIRA DARI BENUA MANA....SIMPLY AMAZING...

Manfaat Minyak Argan Dan Sejarah

Minyak argan dihasilkan dari buah Argania Spinosa (Pokok Argan). Sejak dulu lagi minyak argan memang tidak asing pada dunia kecantikan. Popularitinya dalam bidang kosmetik semakin meningkat masa kini sehingga digelar sebagai "liquid gold" dikalangan wanita Eropah kerana khasiatnya yang menakjubkan untuk kecantikan kulit, rambut, kuku dan bersifat anti-aging semulajadi terbaik.
.
Minyak argan bermanfaat untuk rawatan masalah rambut gugur, pertumbuhan dan penjagaan rambut kerana khasiatnya mampu memberi nafas baru kepada rambut kering, beruban, kusut, bercabang, rapuh dan sebagainya. Minyak ini mempunyai ciri yang sama dengan minyak Jojoba tetapi khasiat dan keberkesanan minyak argan lebih luar biasa.
 

Hasil kajian oleh pakar kecantikan dan kesihatan dunia, minyak argan diperakui sebagai agen anti-penuaan semulajadi terbaik. Sedar akan khasiat minyak argan yang makin popular dalam bidang kecantikan ramai pengeluar kosmetik berlumba-lumba menawarkan produk minyak argan yang diyakini berfungsi sebagai anti-penuaan, namun ada produk yang ditawarkan sudah ditambah dengan bahan kimia dan tidak memberi hasil yang diharapkan. Hanya minyak argan asli yang mampu memberi hasil yang menakjubkan.
.
Minyak argan asli (100% tulen) tidak dicampur sebarang bahan lain mempunyai nilai yang tinggi dan mendapat permintaan yang tinggi di seluruh dunia. Minyak argan adalah minyak yang jarang diperolehi kerana pokok argan hanya tumbuh di kawasan bercuaca seperti di negara Moroco, maka tidak hairanlah ia juga dikenali sebagai Moroccan Oil.


Kelebihan Minyak Argan Asli Prida
.
Manfaat Minyak Argan Kepada Kulit 
✔ Anti-penuaan yang amat berkesan
✔ Menyelesaikan masalah kulit berjerawat
✔ Menghilangkan masalah parut
✔ Melindungi kulit daripada kedutan akibat penuaan pra-matang
✔ Mengurangkan kedutan dibawah mata
✔ Bertindak sebagai pelembap terbaik untuk kulit. Ia menyegar dan melembut kulit lebih mudah daripada penggunaan krim atau minyak yang lain
✔ Kaya dengan protein yang sangat baik untuk keanjalan kulit yang berfungsi untuk menegangkan kulit dan menjadikan ia kelihatan lebih segar.


ARYZA CHIA MIRACLE OIL diformulasikan secara teliti dengan bahan-bahan semulajadi TERPILIH secara teliti. Diadun dengan gabungan minyak2 semulajadi SEGAR Yang diiktiraf bermutu. 
.
Inginkan kecantikan kulit setaraf BANGSAWAN ELIT MOROCCO ?? Bertindak sekarang..Dapatkan Aryza Chia Miracle Oil (ACMO) . Essential Oil terbaik buat keluarga Anda.
.
FEED NATURAL STUFF TO YOUR SKIN..GIVE THEM THE BEST. AFTER ALL, YOU WEAR YOUR SKIN EVERY DAY!!
.
Pembelian KINI Percuma 1 botol Aryza Chia Seed untuk setiap 1 botol Aryza Chia Miracle Oil.
.
Where to find it
Check it out at
.
Hubungi WhatsApp +60189695320
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...