KELEBIHAN VCO (VIRGIN COCONUT OIL) DALAM ARYZA CHIA MIRACLE OIL



Merawat kulit dan rambut dengan VCO

Virgin Coconut Oil (VCO ) bukanlah minyak kelapa biasa. Ianya diproses tanpa melalui proses pemanasan sehingga kandungannya yang sangat bermanfaat untuk kulit masih terjaga. Biasanya kita mengenal minyak kelapa dari santan yang dipanaskan hingga terpisah minyaknya. Minyak kelapa yang didapatkan dari hasil pemanasan merupakan minyak tepu, tapi VCO bukan termasuk di dalam golongan minyak tepu, malah ianya sangat baik untuk disapukan ke atas kulit dan rambut




Pelembab dengan kualiti yang terbaik
VCO memiliki kelembaban yang tinggi untuk dijadikan pelembab terbaik untuk kulit. Kandungan lemak akan melembutkan kulit.

Mengubati masalah kulit 
Masalah kulit seperti jerawat akan sembuh dengan cepat.

Mengatasi masalah kekeringan dan gatal-gatal (seperti dermatitis dan psoriasis)

Terbukti bersifat antiseptik dan antikulat
Memiliki sifat antibakteri dan antikulat. Minyak kelapa dara dapat mengurangkan jumlah mikroba pada kulit, mengatasi masalah kulit seperti psoriasis, dermatitis, ekzima dan jangkitan kulit yang lain.


Rawatan semulajadi untuk jerawat.
VCO dapat menyembuhkan jerawat dengan membunuh bakteri yang menyebabkan jerawat (acne vulgaris). Caranya basuh muka dengan air suam bersih kemudian sapukan Aryza Chia Miracle Oil setiap pagi dan malam.

Bersifat antioksidan untuk mengatasi kedutan
Untuk melawan radikal bebas yang merosakkan kulit, kulit kita memerlukan antioksidan yang cukup. VCO mengandungi dua anti-oksidan: ferulic asid dan asid p-coumaric.




Where to find it:
Check it out at
FB : Aryzachiaseedhq
IG : Aryzachiaseedhq
.
.
HOTLINE HQ 
Hubungi WhatsApp +60189695320










Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...